16 maart, 2011

Tweede jaar TEA

Vorig jaar rond deze tijd was ik als een brugpieper zo nerveus toen ik aan mijn eerste schooljaar van TEA begon. Eergister liep ik er eerder bij als een bovenbouwer, hier en daar wat mensen begroetend en precies wetend in welk lokaal ik wanneer moest zijn. Het nieuwe schooljaar is begonnen en zo gaat 2011 er voor mij uitzien:

Maandag
18.30 - 19.50: Beeld
20.00 - 23.00: Redactie 2

Dinsdag
17.00 - 18.20: Economie

Woensdag
17.00 - 18.20: Kunst
18.30 - 19.50: Interview
20.00 - 21.20: Integratie (soort Redactie)

Donderdag
17.00 - 18.20: Radio
18.30 - 19.50: Sociologie van de sport

En vrijdags ben ik dan vrij!

Economie is het vak dat ik vorig jaar niet heb gehaald, dus samen met 7 jaargenoten zitten wij nu elke dinsdag tussen de nieuwe sjaars voor de tweede keer te luisteren naar de theorieën van John Keynes en Alfred Marshall.

Ik ben afgelopen jaar veel zekerder van mijn spaans geworden, maar toch ben ik zenuwachtig voor Radio. Ik heb nog altijd geen rollende 'r' en pratend maak ik nog best wat fouten...

In ieder geval heb ik enorme zin om aan de vakken van het tweede jaar te beginnen! Met vakken als 'Sociologie van de Sport' en 'Kunst' is dat ook niet zo gek, toch?

3 opmerkingen:

  1. Mooi dat je er zo'n zin in hebt! Dat scheelt al de helft!!
    Veel plezier!

    Liefs,
    Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar je radiolessen! Alvast veel succes daarmee! Xje Juliet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow deze blog had ik nog helemaal niet gezien! Maar je hebt niet echt veel les zeg! Of wel veel thuis te doen en werken?! Leuk dat je zo gemotiveerd bent! ;)
    xxx Lies

    BeantwoordenVerwijderen