10 december, 2010

Mode van het moment :)

Ik heb een paar maanden geleden een Facebook aangemaakt van Cloud, de kledingwinkel waar ik werk. Elke keer als er dan nieuwe kleren binnenkomen, maak ik er foto's van, die ik vervolgens op de pagina zet!

Het is al best een groot succes, al veel mensen kijken on-line of ze een leuke jurk zien of een leuk T-shirt, en komen dan langs om het te passen. Ook zijn er wel een 'vaders' naar onze winkel gestuurd om een bepaald T-shirt te kopen, die hun dochters blijkbaar op onze Facebook hebben gezien.

In ieder geval, ik heb een paar van die foto's die ik elke keer maak naast elkaar gezet en er een filmpje van gemaakt! Dus voor hen die geinteresseerd zijn in wat voor een kleren we momenteel hier in Rosario verkopen: geniet!

1 opmerking:

  1. Tes, Jos, Chris en Alb5 januari 2011 om 17:49

    Hoi lieve Wil!

    We hebben weer eens uitgebreid op je site gekeken, leuk zeg! En we hebben net ook de foto's op Renée haar facebook gezien van jullie 3 gezusters vakantie, ziet erg gezellig uit hoor!
    We hebben jullie gemist rond de kersttafel!

    We willen je een héél goed 2011 toewensen en heel veel liefs van ons!

    BeantwoordenVerwijderen