15 mei, 2010

Wát zingen ze? La Bamba

Eén van de vele voordelen van het beheersen van de spaanse taal is dat je mee kan zingen met die foute zomerliedjes. Ik heb het over 'Que sí, que no' van Jody Bernal, ik heb het over 'Gasolina' van Daddy Yankee, ik heb het over alles van de Gypsy Kings en natuurlijk heb ik het over La Bamba. Waar de meeste mensen maar iets roepen (Balalalalala Bamba) kan ik de volledige tekst inmiddels meezingen! En dat wilde ik met jullie delen. Zodat wanneer het nummer op een feestje wordt gedraaid, jullie heel wijs in het spaans kunnen meezingen!

7 opmerkingen:

  1. Oh dit ben ik weer, Martine. Sorry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ja hoor, dit bevestigd maar weer s dat ik echt spaans moet gaan leren!! (Ik heb een boek met cd gekocht, voor basis-dingen.. nu dr nog aan beginnen ;))
    X Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Wil, wat leuk, klopt het dat ik ook Sancho en jou zie dansen? Leuk hoor dat dansen en die vrolijke muziek. Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeey will!
    Haha wat een super idee! Ik zong ook altijd balalalala bamba! ghehe! Hoop dat alles oke gaat!
    xxx
    Floor (nrb)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Wil, dank voor deze wijze les!!!! Kan ik weer stoer mee doen ;)
    xxxxx Annnnnnn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jacqueline van Diejen15 juni 2010 om 04:48

    Net jouw site gevonden, na aanwijzing van jouw ouders bij wie we afgelopen zondag asperges aten en het laatste nieuws over de meiden hoorden. Ik dacht steeds; er ontbreekt iets aan mijn opvoeding. En inderdaad......nu kan ik la Bamba mét tekst meezingen. Prima gedaan en een leuk idee. groetjes Jacqueline en Dirk

    BeantwoordenVerwijderen